for correct function of this site, i need to use cookies...
move to top
none

Lipka discussion forum

new "Jerusalem"

sk | en | aA
if you want to discuss, you must... registrater
if you had lost your password... reset password

information of the day :

you are here : 

main page  /  culture  /  theme

Zmätok okolo STVR

entries
3
shows
102
uniques
19
theme was created 9.7.2024 18:12 by Lemmy
1
09.07.2024, 18:12
„Treba povedať, že rebranding sa nerovná logu. To možno platí pre malú právnickú kanceláriu, ale RTVS je na slovenské pomery gigantická inštitúcia, ktorá potrebuje riešiť nielen logo, ale celú vizuálnu identitu,“ vysvetľuje.

Čo konkrétne? Bajaník vymenúva vizuálny ident televízie, teda logá televíznych programov v hornom rohu obrazovky, zvučky všetkých kľúčových relácií, vizuál spravodajstva, džingle, programové upútavky, oddeľovače reklám a ďalšie prvky, ktoré môže divák vidieť.

Zmena loga a vizuality zasiahne aj takzvaný „signmaking“, teda všetky aplikácie loga na mikrofónoch, autách, budovách či oblečení; nasleduje online svet, teda to, ako vyzerá web a sociálne siete, ale aj interná a vonkajšia komunikácia, čiže všetko od orientačného systému v budove, cez označenie štúdií, vizitiek, faktúr, objednávok a množstva iných drobností. Dôležitou oblasťou sú aj marketingové spolupráce, teda to, ako sa značka STVR bude používať v kampaniach a podobne.

Práve preto podľa odborníka zvykne mať komplexný rebranding niekoľko fáz. Prvou je príprava a stratégia, kde sa pomenuje, čo chce inštitúcia dosiahnuť a dá si urobiť prieskumy pre zadanie na novú podobu značky. Potom nasledujú kreatívne návrhy, ich ladenie a úprava, v treťom kroku sa najlepší návrh implementuje na potrebné nosiče, kóduje sa web a podobne. A až potom nasleduje štvrtá fáza, keď sa zmena odkomunikuje navonok.

„Z napísaného vyplýva, že celý postup ministerstva je taký absurdný, že ho nemá ani veľmi význam komentovať,“ konštatuje Bajaník.

link
none
2

1. Lemmy 09.07.2024, 18:12

„Treba povedať, že rebranding sa nerovná logu. To možno platí pre malú právnickú kanceláriu, ale RTVS je na slovenské pomery gigantická inštitúcia, ktorá potrebuje riešiť nielen logo, ale celú vizuálnu identitu,“ vysvetľuje. Čo konkrétne? Bajaník vymenúva vizuálny ident televízie, teda logá televíznych programov v hornom rohu obrazovky, zvučky všetkých kľúčových relácií, vizuál spravodajstva, džingle, programové upútavky, oddeľovače reklám a ďalšie prvky, ktoré môže divák vidieť. Zmena loga a ...

09.07.2024, 18:15
Šimkovičová predtým v rozhovore pre TASR tvrdila, že celá zmena vizuality RTVS na STVR sa dá spraviť za takéto peniaze. „To hovorí zase to spektrum, ktoré hovorí aj o tom, že rebranding bude stáť milión eur. Môžem vás ubezpečiť, bude do 10-tisíc eur, nové logo a všetky veci s tým súvisiace. Takže tieto poplašné správy, hu hu hu, uvidíme, ako to bude.“

V realite stála „do 10-tisíc eur“ len trojica nových log, bez „všetkých vecí, s tým súvisiacich“. Keď to niektoré médiá, vrátane redaktorov verejnoprávneho média, ministerke Šimkovičovej pripomenuli, nahnevala sa, že ju chytajú za slovíčka, kým iným politikom to nerobili.
none
3

2. Lemmy 09.07.2024, 18:15

Šimkovičová predtým v rozhovore pre TASR tvrdila, že celá zmena vizuality RTVS na STVR sa dá spraviť za takéto peniaze. „To hovorí zase to spektrum, ktoré hovorí aj o tom, že rebranding bude stáť milión eur. Môžem vás ubezpečiť, bude do 10-tisíc eur, nové logo a všetky veci s tým súvisiace. Takže tieto poplašné správy, hu hu hu, uvidíme, ako to bude.“

V realite stála „do 10-tisíc eur“ len trojica nových log, bez „všetkých vecí, s tým súvisiacich“. Keď to niektoré médiá, vrátane redaktorov...

10.07.2024, 06:22
Japonské diskusné fóra zachvátil nový ošiaľ.
Podľa denníka Japan Sunday začal na diskusných fórach prevládať Nick schopný oklamať dokonca aj umelú inteligenciu.
Kolektív mladých ítečkarov v Osake vyvinul takzvaný anti - ignoračny Nick v dvoch verziách.
a) Ič Ni San Či
b) Sič Hač Kju Džu
Pričom obe verzie sú veľmi populárne.
Napríklad verziu Sič Hač Kju Džu , už používa v Japonsku viac, ako 3 milióny diskutérov, poväčšine ide o špičkových multiodborníkov.
created by dzI/O 2015 - 2024 size : 62 413 B generated in : 0.285 s this site needs to use cookies, to work properly... version : 1.05 ( 27.4.2024 21:45 ) themes displays : 23 640 411 x unique displays : 2 612 058 x ip address : 100.26.176.111

support

page has income only from voluntary donaters

for month 2024 / 7, donaters clicked me on ads 4,45 € (12 clicks), for today 0,11 € (0 clicks), thanks...

please, support creator
by bank transfer
SK41 1100 0000 0026 1872 7972
SWIFT: TATRSKBX
account name:
Dziak Maroš, Ing.
bank:
Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
811 06 Bratislava 1
none
by PayPal
by Viamo
none
by Donater
none
by mail
Ing. Maroš Dziak
Budovateľská 67
075 01 Trebišov
Slovakia, EU
and now look, who donated

facebook

MaDzi
Lipka
Help
Zmysel života
Kniha života
Documentor
Univerozum
share this page

statistics

TOPlist